Friday, September 4, 2009

ငါးပါးသီလအေမးအေျဖမ်ား

                                    ၄ ။ ငါးပါးသီလ


ေမး ။               ။ တစ္ျခား ဘာသာတရားမ်ားမွာ အမွားအမွန္ အယူအဆကို သူတို႔ ထာ၀ရဘုရား ၊ နတ္ဘုရားမ်ား

ရဲ႕ ပညတ္ေတာ္ေတြထဲမွ ရၾကပါတယ္ ။ သင္တို႔ ဗုဒၶဘာသာေတြက ထာ၀ရဘုရားကို မယံုၾကည္ၾကေတာ့ ဘယ္

လိုလုပ္ျပီး အမွား အမွန္ကို သိၾကပါသလဲ ။

ေျဖ ။             ။ ေလာဘ ၊ ေဒါသ ၊ ေမာဟတရားမ်ားမွာ အေျခခံျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို နိဗၺာန္မွ ေ၀းေစတဲ့ ကာယကံ

၀စီကံ ၊ မေနာကံ မ်ားဟာ မေကာင္းမႈေတြ ျဖစ္ပါတယ္ ။ ( အမွားေတြပါ ) ။ ေပးကမ္း လွဴဒါန္းျခင္း ၊ ေမတၱာထား

ျခင္း ႏွင့္ အသိပညာတို႔အေပၚမွာ အေျခခံျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ နိဗၺာန္သြားရာလမ္းေၾကာင္းကို ရွင္းလင္းေပးတဲ့

ကာယကံ ၊ ၀စီကံ ၊ မေနာကံ မ်ားသာလွ်င္ ေကာင္းမႈေတြ ျဖစ္ပါတယ္ ။ ( အမွန္ေတြပါ ။ )

               ထာ၀ရဘုရားကို ဗဟိုျပဳထားတဲ့ ဘာသာတရားမ်ားမွာ အမွား အမွန္သိဖို႔ လိုအပ္တာ အားလံုးကေတာ့

ထာ၀ရဘုရားေျပာတဲ့အတိုင္း လုပ္ဖို႔ ၾကိဳးစားျခင္းပါပဲ ။ လူသားကို ဗဟိုျပဳထားတဲ့ ဗုဒၶဘာသာလို ဘာသာတရား

မ်ားမွာ အမွား အမွန္ သိဖို႔ကေတာ့ မိမိကိုယ္ ကို နက္နက္နဲနဲ သိရွိမႈ ၊ နားလည္သေဘာေပါက္မႈ တိုးတက္ျဖစ္ေပၚ

ေအာင္ လုပ္ရပါတယ္ ။ နားလည္မႈေပၚမွာ အေျခခံတဲ့ လိုက္နာက်င့္ၾကံမႈဟာ ပညတ္ခ်က္ တစ္ခုေပၚမွာ အေျခခံ

တဲ့ နာခံမႈထက္ ပိုျပီး အင္အားေကာင္းပါတယ္ ။

               ဒါေၾကာင့္ အမွား အမွန္ကို သိဖို႔ရာ ဗုဒၶဘာသာတစ္ေယာက္ဟာ အရာသံုးခုကို ၾကည့္ပါတယ္ ။ အဲဒါ

ေတြကေတာ့ ---

(၁) ရည္ရြယ္ခ်က္
(၂) အလုပ္ေၾကာင့္ မိမိအေပၚမွာ အက်ဳိး သက္ေရာက္မႈ
(၃) သူတစ္ပါးအေပၚမွာ အက်ဳိး သက္ေရာက္မႈမ်ား  ........ ပါပဲ ။

           ဒါန ၊ ေမတၱာ ၊ ပညာ တို႔အေပၚမွာ အေျခခံလို႔ ရည္ရြယ္ခ်က္က ေကာင္းရင္ ၊ ျပီးေတာ့ မိမိကိုယ္ကိုလည္း

( ပိုေပးကမ္း လွဴဒါန္းေအာင္ ၊ ပို ေမတၱာထားေအာင္ ၊ ပို အသိပညာပြားေအာင္ ) ကူညီရင္ ၊ ျပီးေတာ့ သူတစ္ပါး

ကိုလည္း (
ပိုေပးကမ္း လွဴဒါန္းေအာင္ ၊ ပို ေမတၱာထားေအာင္ ၊ ပို အသိပညာပြားေအာင္ ) ကူညီရင္ အဲဒီအလုပ္

ဟာ ေကာင္းမႈ ကုသိုလ္ေတြ ၊ ေကာင္းတဲ့ ကိုယ္က်င့္တရားေတြပါပဲ ။

                    တစ္ကယ္ေတာ့ ဒီအခ်က္ဟာ အမ်ဳိးမ်ဳိး အစားစား ေထြျပားလွပါတယ္ ။ တစ္ခါတစ္ရံမွာ ကိုယ္က

အေကာင္းဆံုး ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ လုပ္လိုက္ေပမယ့္လည္း ကိုယ့္အတြက္ ျဖစ္ေစ ၊ သူတစ္ပါးအတြက္ ျဖစ္ေစ

ေကာင္းက်ဳိး ျဖစ္ခ်င္မွ ျဖစ္ပါတယ္ ။ တစ္ခါတစ္ရံမွာ ကိုယ့္ရည္ရြယ္ခ်က္က မေကာင္းေပမယ့္လည္း ကိုယ့္အလုပ္

က သူတစ္ပါးကို ေကာင္းက်ဳိး ရေစတတ္ပါတယ္ ။ တစ္ခါတစ္ရံမွာ ရည္ရြယ္ခ်က္ ေကာင္းေကာင္း နဲ႔ လုပ္တဲ့

အလုပ္က ကိုယ့္ကို အက်ဳိး ရေစေပမယ့္ သူတစ္ပါးကို ထိခိုက္ေကာင္း ထိခိုက္တတ္ပါတယ္ ။ ဒီလို ကိစၥမ်ဳိးမွာ

အေကာင္းနဲ႔ အေတာ္အသင့္ ေကာင္းတာ ေရာေနတတ္ပါတယ္ ။

                    ရည္ရြယ္ခ်က္က မေကာင္းတဲ့အတြက္ အလုပ္ကလည္း ကိုယ့္ကိုေရာ သူတစ္ပါးကိုပါ အက်ဳိးမရေစ

ဘူးဆိုရင္ ဒီလို အလုပ္မ်ဳိးဟာ မေကာင္းပါဘူး ။ ရည္ရြယ္ခ်က္ေကာင္းလို႔ အလုပ္ကလည္း ကိုယ့္ကိုေရာ သူတစ္

ပါးကိုပါ ေကာင္းက်ဳိး ရေစတယ္ဆိုရင္ ဒီလို အလုပ္မ်ဳိးဟာ အျပည့္အ၀ ေကာင္းတဲ့ အလုပ္ပါ ။


ေမး ။                       ။ ဒါျဖင့္ ဗုဒၶဘာသာမွာ ကိုယ္က်င့္တရားႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ က်င့္၀တ္ေတြ ရွိပါသလား ။

ေျဖ ။                       ။ ရွိပါတယ္ ။ ငါးပါးသီလ ဟာ ဗုဒၶဘာသာ ကိုယ္က်င့္တရားရဲ႕ အေျခခံ က်င့္၀တ္ပါပဲ ။ ပထမ

သိကၡာပုဒ္က သတၱ၀ါကို ထိခိုက္နာက်င္ေစျခင္း ၊ သတ္ျဖတ္ျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္ ။ ဒုတိယ က ခိုးမႈမွ

ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္း ၊ တတိယ က ကာမဂုဏ္ ကိစၥေတြမွာ ေဖာက္ျပန္ မွားယြင္းစြာ က်င့္ျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္း ၊

စတုတၳ က လိမ္ညာ ေျပာဆိုျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္း ၊ ပဥၥမ က မူးယစ္ေစတတ္တဲ့ အရက္ေသစာ ႏွင့္ မူးယစ္ေဆး

၀ါး မွန္သမွ် ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္းမ်ား ပါပဲ ။


ေမး ။             ။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ရံမွာ သတ္ျဖတ္တာဟာ ေကာင္းတာ ေသခ်ာပါတယ္ ။ ဥပမာ - ေရာဂါ ပ်ံ႕ႏွံ႔

ေစတဲ့ ပိုးကို သတ္တာ သင့္ကို သတ္မည့္လူကို သတ္တာမ်ဳိးေပါ့ ။

ေျဖ ။             ။ သင့္အတြက္ေတာ့ ေကာင္းမွာေပါ့ ။ အဲဟို အသတ္ခံရတဲ့ ပိုးမႊား ၊ အသတ္ခံရတဲ့လူမွာ ဘယ္လို

ေနမလဲ ။ သင္ အသက္ရွင္ေနခ်င္သလို သူတို႔လည္း အသက္ရွင္ေနခ်င္တာေပါ့ ။သင္ေရာဂါျဖန္႔ပိုးကို သတ္ဖို႔ ဆံုး

ျဖတ္တဲ့အခါမွာ ကိုယ့္ကို စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈ ( ေကာင္းတာ ) ႏွင့္ေျပာင္းျပန္သေဘာ ( မေကာင္းတာ ) ေရာေႏွာ

ေနတယ္ ။ အဲဒီ သတ္ျဖတ္မႈက သင့္ကို ေကာင္းက်ဳိး ( ေကာင္းမႈ ) ရေစျပီး ၊ ဟို ပိုးမႊားကို ဆိုးက်ဳိး ( မေကာင္းမႈ )

ရေစတာ ထင္ရွားပါတယ္ ။ ဒီေတာ့ ရံဖန္ရံခါမွာ သတ္ျဖတ္ဖို႔ လိုေကာင္း လိုမွာ ျဖစ္ေပမယ့္ ဘယ္ေတာ့မွ ေကာင္း

မႈေတာ့ မျဖစ္နိုင္ပါဘူး ။

( မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးကေတာ့ ဒီေရာဂါပိုးမႊားမ်ားကို သတၱ၀ါ ဟု မမွတ္ယူသင့္ေၾကာင္း မိန္႔ၾကားဖူးပါ

တယ္ ။ ) - ကိုဦး (ထား၀ယ္)


ေမး ။                ။ သင္တို႔ ဗုဒၶဘာသာေတြဟာ ပုရြက္ဆိတ္ေတြ ၊ ၾကမ္းပိုးေတြ ႏွင့္ ပတ္သက္လို႔ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾက

လြန္းပါတယ္ ။

ေျဖ ။               ။ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြဟာ ခြဲျခားမႈ မရွိဘဲ အားလံုးကို လႊမ္းျခံဳမိတဲ့ သနားၾကင္နာ ကရုဏာတရား

တိုးပြားဖို႔ ၾကိဳးစားေနၾကပါတယ္ ။ သူတို႔ဟာ ကမၻာေလာကၾကီးကို သတၱ၀ါတိုင္း သူ႔ေနရာႏွင့္သူ ၊ သူ႔လုပ္ငန္း

ေဆာင္တာႏွင့္သူ အသီးသီး စုေပါင္း ဖြဲ႔စည္းထားတဲ့ အေပါင္းအဖြဲ႔ၾကီး တစ္ခုအျဖစ္ ျမင္ၾကပါတယ္ ။

                ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ သဘာ၀တရားရဲ႕ သိမ္ေမြ႔တဲ့ ခ်ိန္ညီမႈကို ဖ်က္ဆီး မပစ္မီ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သတိထား

သင့္တယ္လို႔ ယံုၾကည္ၾကပါတယ္ ။ သဘာ၀တရားကို အျပည့္အ၀ လက္၀ါးၾကီးအုပ္ သံုးစားျခင္း ၊ ေလ်ာ့သြားတာ

ကို ျပန္ျဖည့္မေပးဘဲ သဘာ၀တရားရဲ႕ ေနာက္ဆံုး အစက္အေပါက္ကေလး တစ္ခုကိုေတာင္မွ မရမက ျဖစ္ညွစ္

ယူျခင္း ၊ သဘာတရားကို အနိုင္ယူျခင္း ၊ လႊမ္းမိုးျခင္းမ်ား အေပၚမွာ အေလးေပးထားတဲ့ အဲဒီ ယဥ္ေက်းမႈေတြကို

ပဲ ၾကည့္ပါဦး ။

                 အခု သဘာ၀က ေတာ္လွန္ တိုက္ခိုက္ေနျပီ ။ ေလဟာ အဆိပ္သင့္ေနပါျပီ ။ ျမစ္ေရေတြ ညစ္ညမ္းျပီး

ခန္းေျခာက္ကုန္ၾကျပီ ။ လွပတဲ့ တိရစၧာန္ မ်ဳိးစိတ္ေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာ မ်ဳိးသုဥ္းကုန္ၾကပါျပီ ။ ေတာင္ေတြေပၚမွာ

သစ္ပင္ ကင္းမဲ့ျပီး ေတာင္ကတံုးေတြ ျဖစ္ကုန္ၾကျပီ ။ ေရတိုက္စား ကုန္ၾကျပီ ။ ရာသီဥတုေတာင္မွ ေျပာင္းလဲ ေန

ပါျပီ ။

                 လူေတြဟာ ၾကိတ္ေခ်ဖို႔ ၊ ဖ်က္ဆီးဖို႔ ၊ သတ္ျဖတ္ဖို႔ စိတ္ေစာေနမႈကေလး နည္းနည္း ေလ်ာ့ေပးလိုက္

ရင္ပဲ အခုေျပာခဲ့တဲ့ ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့ အေျခအေနေတြ ျဖစ္ေပၚမွာ မဟုတ္ပါဘူး ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုး

ဟာ သဘာ၀ရဲ႕ အသက္ကို ေလးစားမႈ နည္းနည္းေလးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ပိုတိုးလာေအာင္ ၾကိဳးစားသင့္ၾကပါတယ္ ။

" ဒါဟာ သတၱ၀ါရဲ႕ အသက္ကို သတ္ျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္း " ဆိုတဲ့ ပထမသိကၡာပုဒ္က ေျပာျပေနတဲ့အခ်က္ပါပဲ ။


ေမး ။             ။ ဒါေပမယ့္ မုသာ၀ါဒနဲ႔ ပတ္သက္တာက်ေတာ့ ဘယ္လိုလဲ ။ မုသား မေျပာဘဲ ေနလို႔ ျဖစ္ပါ့မလား ။

ေျဖ ။              ။ လူ႔အသိုင္းအ၀န္းထဲမွာ ျဖစ္ေစ ၊ စီးပြားေရးေလာကထဲမွာ ျဖစ္ေစ မုသား မပါဘဲ ေနထိုင္ လုပ္ကိုင္

လို႔ အမွန္တစ္ကယ္ မျဖစ္ဘူးဆိုရင္ ဒီလို ထိတ္လန္႔စရာေကာင္းတဲ့ အက်င့္ပ်က္မႈမ်ဳိးကို ေျပာင္းလဲ ပစ္သင့္ပါ

တယ္ ။ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ဆိုတာ ပိုျပီး ေတာ္တည့္ မွန္ကန္ဖို႔ ၊ ပိုျပီး ရိုးသားေျဖာင့္မတ္ဖို႔ ၾကိဳးစားရင္း ျပႆနာနဲ႔

ပတ္သက္လို႔ လက္ေတြ႔လုပ္ကိုင္ ေဆာင္ရြက္ဖို႔ သႏၷိ႒ာန္ခ်ထားတဲ့ လူမ်ဳိးပါ ။


ေမး ။              ။ ေကာင္းျပီ ၊ ဒါျဖင့္ အရက္ ႏွင့္ ပတ္သက္လို႔ ဘယ္လိုလဲ ။ နည္းနည္းပါးပါးေလး ေသာက္တာက

ေတာ့ မထိခိုက္တာ ေသခ်ာပါတယ္ ။

ေျဖ ။            ။ လူေတြဟာ အရက္ကို အရသာခံဖို႔ မေသာက္ၾကပါဘူး ။ သူတို႔တစ္ေယာက္တည္း ေသာက္တဲ့အခါ

စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ေသာက္ၾကတာပါ ။ လူမႈေရး အေနနဲ႔ ေသာက္တဲ့အခါ အမ်ားနဲ႔ လိုက္ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္ေစ

ဖို႔ ေသာက္ၾကတာပါ ။ သို႔ေသာ္လည္း အရက္ကို နည္းနည္းေလးပင္ ေသာက္ဦးေတာ့ စိတ္ဓာတ္ ပ်က္စီးျပီး သတိ

လက္လြတ္ ျဖစ္ေစပါတယ္ ။ အမ်ားၾကီး ေသာက္ရင္ေတာ့ ပ်က္စီးေတာ့တာပါပဲ ။


ေမး ။             ။ ဒါေပမယ့္ နည္းနည္းပါးပါး ေသာက္တာဟာ သီလ မက်ဳိးဘူး မဟုတ္လား ။ နည္းနည္းေလးပဲဟာ ။

ေျဖ ။              ။ ဟုတ္ပါတယ္ ။ နည္းနည္းေလးပါပဲ ။ ဒါေပမယ့္ နည္းနည္းေတာင္မွ မေစာင့္ထိန္းနိုင္ရင္ သင့္

ဆံုးျဖတ္ခ်က္ဟာ မခိုင္မာဘူးေပါ့ ။ မဟုတ္ဘူးလား ။


ေမး ။            ။ ငါးပါးသီလဟာ အျပဳသေဘာ မဟုတ္ပါဘူး ။ ငါးပါးသီလက သင့္ကို မလုပ္ဖို႔ပဲ ေျပာတယ္ ။ လုပ္ဖို႔

က်ေတာ့ မေျပာဘူး ။

ေျဖ ။           ။ ငါးပါးသီလဟာ ဗုဒၶဘာသာ ကိုယ္က်င့္တရားရဲ႕အေျခခံ က်င့္၀တ္မွ်ပါပဲ ။ က်င့္၀တ္အားလံုး မဟုတ္

ပါဘူး ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ မေကာင္းတဲ့ အျပဳအမူေတြကို မွတ္သားထားျပီးေတာ့ အဲဒါေတြကို

မလုပ္မိေအာင္ ၾကိဳးစားျခင္းအားျဖင့္ ကိုယ္က်င့္တရားကို စ , ရပါတယ္ ။

                   ဥပမာ --စကားေျပာတယ္ ဆိုၾကပါစို႔ ။ မုသားေျပာမႈကို ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္းအားျဖင့္ စ, သင့္ေၾကာင္း

ျမတ္စြာဘုရား မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္ ။ အဲဒီလိုေရွာင္ၾကဥ္ျပီးေတာ့ မွန္တဲ့စကား ၊ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔တဲ့စကား ၊ ယဥ္ေက်း

ဖြယ္ရာစကား ၊ အခ်ိန္ကာလ ႏွင့္ ကိုက္ညီတဲ့ စကားကို ေျပာရပါမယ္ ။ ဗုဒၶျမတ္စြာက ေအာက္ပါအတိုင္း မိန္႔

ေတာ္မူပါတယ္ ။

                   မမွန္ေသာ စကားကို ေရွာင္ၾကဥ္သူသည္ မွန္ေသာစကား ၊ အားကိုးထိုက္ေသာစကား ၊ ယံုၾကည္

ထိုက္ေသာစကား ၊ မွီခိုအားထားထိုက္ေသာ စကားကို ေျပာသူျဖစ္သည္ ။ သူသည္ ေလာကကို မလိမ္ညာ

မလွည့္စားေပ ။

                  ဂံုးေခ်ာေသာစကား ေရွာင္ၾကဥ္သူသည္ လူအမ်ားၾကားတြင္ စိတ္၀မ္းကြဲျပားေစဖို႔ရာ ဤေနရာ၌

ၾကားေသာ စကားကို ထိုေနရာ၌ မေျပာၾကားေပ ။ ထိုေနရာ၌ ၾကားေသာ စကားကို ဤေနရာ၌ မေျပာၾကားေပ ။

သူသည္
စိတ္၀မ္းကြဲျပားေနသူမ်ားကို အေစ့အစပ္စကား ေျပာၾကား ေလ့ရွိ၏ ။ ခင္မင္ေနသူမ်ားကို ပိုမိုခ်စ္ခင္

ေအာင္ အားေပးစကား ေျပာၾကားတတ္၏ ။ ညီညြတ္မႈသည္ သူ၏ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ ၊ ညီညြတ္မႈသည္ သူ၏ ၀မ္းေျမာက္

မႈ ၊ ညီညြတ္မႈသည္ သူ၏ ခ်စ္ခင္မႈ ျဖစ္သည္ ။ ဤသည္မွာ သူစကားေျပာရာတြင္ ပါ၀င္ေသာ စိတ္ထား ေစတနာ

ျဖစ္သည္ ။

          ၾကမ္းတမ္း ရိုင္းစိုင္းေသာ စကားကို ေရွာင္ၾကဥ္သူသည္ အျပစ္ကင္းေသာ စကား ၊ နား၀င္သာေသာ စကား

ႏွစ္သက္ဖြယ္ေသာစကား ၊ စိတ္ႏွလံုးသို႔ သက္၀င္ေသာ စကား ၊ ယဥ္ေက်းေသာ စကား ၊ အမ်ားႏွစ္သက္

သေဘာက်ေသာ စကားကို ေျပာဆိုတတ္၏ ။

             အက်ဳိးမရ အႏွစ္သာရ မရွိေသာ စကားကို ေရွာင္ၾကဥ္သူသည္ အခ်ိန္ကာလႏွင့္ ကိုက္ညီေသာ စကား  ၊

မွန္ေသာစကား ၊ အက်ဳိးရွိေသာ စကား ၊ တရား ႏွင့္ စပ္ေသာ စကား ၊ က်င့္၀တ္ ႏွင့္ စပ္ေသာ စကားကို ေျပာဆို

တတ္၏ ။ သူသည္ စိတ္ႏွလံုး၌ သိုမွီးထားထိုက္ေသာ စကား ၊ အခ်ိန္ကာလ ႏွင့္ ေလ်ာ္ေသာ စကား ၊ သင့္ေလ်ာ္

ေလ်ာက္ပတ္ေသာ စကား ၊ အဓိပၸာယ္ ျပည့္၀ေသာ စကား ၊ အက်ဳိးစီးပြား ႏွင့္ စပ္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုတတ္

၏ ။


ေမး ။                 ။  ထာ၀ရဘုရား  သို႔မဟုတ္ တန္ခိုးရွင္ဘုရားမ်ား ရဲ႕ တန္ခိုးကို အားကိုးအားထားမွသာလွ်င္ လူ

ေကာင္းတစ္ေယာက္ ျဖစ္နိုင္တယ္လို႔ တစ္ခ်ဳိ႕ ေျပာၾကပါတယ္ ။ ( အဲဒါ ဘယ္လို သေဘာရပါသလဲ ။ )

ေျဖ ။                 ။ ဒါကေတာ့ လံုး၀ မွားပါတယ္ ။ ျမင့္ျမတ္တဲ့ အျပစ္ကင္းတဲ့ အျပဳအမူေတြကို ျပဳမူေနၾကတဲ့

ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြ ၊ ဘယ္ဘာသာမွ မကိုးကြယ္သူေတြ သန္းခ်ီ ရွိၾကပါတယ္ ။ သူတို႔ဟာ တစ္ခါတစ္ေလမွသာ

မဟုတ္ဘဲ အျမဲတစ္ေစ ျမင့္ျမတ္တဲ့ အျပစ္ကင္းတဲ့ အျပဳအမူေတြကို ျပဳမူေနၾကသူေတြ ျဖစ္ပါတယ္ ။ ျမင့္ျမတ္တဲ့

ပုဂၢိဳလ္ထူးတစ္ေယာက္ကို ယံုၾကည္ေနၾကတဲ့ လူမ်ားအၾကားမွာ ေတြ႕ရတတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္မ်ဳိးလိုပါပဲ ။ သင္ဟာ

ရိုးသားစြာ ၾကိဳးစားရင္ သင့္ရဲ႕ အျပဳအမူေတြကို စင္ၾကယ္ေအာင္ လုပ္နိုင္ပါတယ္ ။ လံုး၀ အျပည့္အစံု မစင္ၾကယ္

နိုင္ေတာင္မွ ပိုျပီး စင္ၾကယ္ေအာင္ ၾကိဳးစား လုပ္ေဆာင္နိုင္တာကေတာ့ ေသခ်ာပါတယ္ ။



...................................................................................................................................................................................................................................

No comments:

Post a Comment

မိတ္ေဆြ....ေျပာစရာရွိလာျပီလား